Turbosprężarki
Regenerowane turbosprężarki najwyższej jakości na trubinysklep.pl to turbiny, które zostały starannie przywrócone do pełnej sprawności, aby zapewnić Twojemu pojazdowi zwiększoną moc i efektywność. Sprawdź naszą ofertę, dopasowaną do różnych modeli samochodów.
Wyświetlanie 1–12 z 533 wyników
Nowe Turbosprężarki, Turbosprężarki
Original price was: 1200,00 zł.1050,00 złCurrent price is: 1050,00 zł. Dodaj do koszyka
Wyświetlanie 1–12 z 533 wyników
W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór turbosprężarek po profesjonalnej regeneracji, które stanowią doskonałą alternatywę dla nowych części. Regenerowane turbosprężarki to ekonomiczne rozwiązanie, które pozwala na przywrócenie pełnej sprawności układu doładowania przy zachowaniu wysokiej jakości i niezawodności. Każda turbosprężarka jest dokładnie sprawdzana, aby zapewnić wydajność zbliżoną do nowej części.
Często zadawane pytania:
- Ile kosztuje turbosprężarka po regeneracji?
Cena turbosprężarki po regeneracji wynosi od 650 do 3000 zł, w zależności od modelu pojazdu oraz zakresu przeprowadzonych prac regeneracyjnych. - Czy regenerowana turbina jest dobra?
Tak, regenerowana turbina może być dobrym wyborem, jeśli regeneracja została przeprowadzona profesjonalnie. Dobrze zregenerowana turbosprężarka może zapewniać wydajność porównywalną do nowej. - Ile wytrzymuje turbina po regeneracji?
Turbosprężarka po regeneracji może działać przez 150,000 do 250,000 km, jednak trwałość zależy od jakości wykonania regeneracji oraz warunków eksploatacji. - Czy po regeneracji turbo trzeba docierać?
Nie, turbosprężarka po regeneracji nie wymaga docierania, choć zaleca się unikanie gwałtownych przyspieszeń przez pierwsze kilkaset kilometrów, aby zapewnić optymalne działanie. - Czy turbina po regeneracji powinna gwizdać?
Nie, turbina po regeneracji nie powinna gwizdać. Gwizdanie może świadczyć o problemie z regeneracją lub o nieszczelności w układzie dolotowym. - Dlaczego turbo po regeneracji późno wstaje?
Spóźnione „wstawanie” turbosprężarki po regeneracji może być spowodowane nieprawidłową geometrią zmiennej lub problemami z zaworem upustowym. Inną przyczyną może być nieszczelność w układzie dolotowym lub wydechowym.