Zwroty
Jeśli chcesz dokonać zwrotu należy odesłać towar dobrze zabezpieczony w pudełku na adres:
Autocentrum
ul. Kielecka 56
26-600 Radom
Zasady przyjmowania zwrotów:
- Na zwrot masz 14 dni kalendarzowych od dostarczenia przesyłki.
- Zwracany towar musi posiadać kartę gwarancyjną oraz wypełniony formularz zwrotu. Towar nie może być montowany w samochodzie i nie może posiadać żadnych innych śladów użytkowania.
- Zabezpiecz dobrze towar, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu.
- Zwrot pieniędzy trwa do 14 dni, ale dokładamy wszystkich starań aby pieniądze były zwracane szybciej.
Kto ponosi koszty zwrotu?
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.
Wymiana towaru
Wymiana towaru jest możliwa, należy w takiej sytuacji zadzwonić do nas pod numer telefonu 511-511-178 lub 505-505-788 i ustalić wszelkie zmiany w zamówieniu.
Reklamacje
Reklamacje można składać według dołączonej karty gwarancyjnej danego towaru od momentu zakupienia towaru.
1. Przed wysłaniem do nas produktu w ramach reklamacji, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 511-511-178 lub 505-505-788 w celu weryfikacji usterki.
2. Do paczki włóż uzupełnioną kartę gwarancyjną przez zakład samochodowy razem z pieczątkami oraz osobną kartkę A4 na której będzie szczegółowa informacja opisu wady.
3. Zapakuj przesyłkę i nadaj na adres:
Autocentrum
ul. Kielecka 56
26-600 Radom